Optimum Nutrition Serious Mass 5,44 kg
Optimum Nutrition Serious Mass 5,44 kg

Optimum Nutrition Serious Mass 5,44 kg

55,90 €

OPTIMUM NUTRITION Serious Mass on ülim massilisaja, mis varustab sind kõige vajalikuga parima füüsise saavutamiseks!

Maitse

 


Iga portsjon sisaldab:

1250 kalorit
Üle 250g süsivesikuid
50g proteiini
25 erinevat vitamiini ja mineraali
Kreatiini, glutamiini ja glutamiinhapet
Ei sisalda lisatud suhkruid

Iga portsjon sisaldab 1250 kalorit, mis tulenevad peamiselt erinevatest proteiinidest ja komplekssüsivesikutest.

Proteiinidest on esindatud nii vadakuvalgu kontsentraat, kaltsium kaseinaat kui munavalge.

OPTIMUM NUTRITION Serious Mass'i on lisatud ka kreatiin monohüdraati, glutamiini, koliini ja inositooli, et toetada Sinu jõutreeninguid.

Täielik vitamiinide ja mineraalide profiil kindlustab keha toitainete tasakaalu!

1250 kalorit ja 50 grammi proteiini ühe portsjoni kohta lihaste taastumise toetamiseks muudab selle massilisaja ideaalseks toidulisandiks, mida tarbida peale treeningut või toidukordade vahel. Seda kõike selleks, et viia Sind eesmärkidele kiiresti lähemale!

Kasutamine:
Sega 2 kulbitäit 700ml külma vee või piimaga. Sega 45 sekundit või kuni täieliku segunemiseni. Kasutades vee asemel madala rasvasisaldusega piima saate paksema, kreemisema ja kõrgena kalorsusega joogi. 
Toodet on soovitatav tarbida vastavalt kehakaalule. Kergema kaalu puhul on piisavaks annuseks ka 1 kulbitäis (625 kalorit).

Portsjoni suurus:1- 2 kulbitäit
Portsjoneid kokku: 8/16

Serious Mass'i võib kasutada tõsiselt suure koguse kalorite saamiseks mitmel viisil:

  • Toidukordade vahel - jooge 1/2-1 portsjon toidukordadre vahel et saavutada positiivne hapniku tasakaal ja toetada kõrgekolorsusega dieeti
  • Peale trenni - alustage 1/2-1 portsjoni Serious Mass'i tarbimisega peale treeningut toeatamks maksimaalset taastumist
  • Enne magamaminekut - jooge 1/2-1 portsjon Serious Mass'i 45-60 minutit enne voodisse minekut, et saada toitaineid, mis taastavad lihaseid öö läbi

Parimate tulemuste saavutamiseks kombineerige intensiivse raskustreeninguga (3-5 korda nädalas) ja mõistliku toitumisega. Samuti pidage meeles, et piisav taastumisaeg treeningute vahel mõjutab lihasmassi saamise võimekust. Soovitatav on pidada vähemalt 48 tundi vahet samade kehaosae treenimisel.